Mendeley TY _ JOUR ID - 1400053021146 TI - رفتارهای مطلوب بازاریابی و تاثیر آن بر توسعه تلویزیون اینترنتی (مطالعه موردی: مخاطبان تلویزیون عادی و تلویزیون اینترنتی در شهر اصفهان) JO - فصلنامه پژوهش‌های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) JA - ES LA - fa SN - 2383-3279 AU - عسکری زهرا AU - حسن پور اسماعیل AU - رنجبر محمدحسین AU - محبی سراج¬الدین AD - گروه مديريت، ، واحد علوم و تحقيقات- مركز آموزش بين¬المللی قشم، دانشگاه آزاد اسلامي، قشم، ايران AD - عضو هيئت علمي، گروه مديريت، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد قشم ، قشم ، ايران. AD - استادیار گروه حسابداری و مدیریت مالی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد بندرعباس ، بندرعباس ، ايران AD - گروه مديريت، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد قشم ، قشم ، ايران. Y1 - 1400 PY - 1400 VL - 1 IS - 12 SP - 243 EP - 258 KW - ابعاد رویکرد بازاریابی KW - تلویزیون اینترنتی KW - رفتارهای مطلوب DO - N2 - این تحقيق درصدد است تا تاثیر ابعاد رویکرد بازاریابی بر توسعه تلویزیون اینترنتی را در قالب الگوی مفهومي بازنمایي و سنجش نماید. بنابراین در این پژوهش با توجه به مدل تحقیق دوازده فرضیه طرح گردیده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است و از نظر نحوه اجرا توصیفی- پیمایشی با رویکرد همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر 384 نفر از مخاطبان تلویزیون اینترنتی در شهر اصفهان مي‌باشد که به دليل نامحدود بودن جامعه آماری از فرمول کوکران استفاده شد. برای جمع آوري اطلاعات، از پرسشنامه استاندارد باتعداد 58 سوال استفاده شد، كه روايي آن با استفاده از نظر استاد راهنما و تحلیل عاملی تاییدی اول و پايايي آن از طريق شاخص آلفاي كرونباخ (93/0) به دست آمد. اطلاعات جمع آوري شده بوسيله نرم افزار SPSS وPLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتايج به دست آمده همه فرضیه های پژوهش مورد تأیید قرار گرفت. UR - rimag.ir/fa/Article/21146 L1 - rimag.ir/fa/Article/Download/21146 ER -