Subject Areas : Ethics and Islamic Education
Fatemeh
Etemadi
1
fahimeh
babalhavaeji
2
(science Committee)
seyd ali
Hosseini almadani
3
(science Committee)
Keywords:
Abstract :
احمدی، ع، شیخ علیزاده، س و یاسمی، ن، 1390، رابطه فرسودگی شغلی و هوش هیجانی، فصلنامه روانشناسی کاربردی، صص49-56.
اصغری فرهاد، اخوان محمد، قاسمی جوبنه رضا (۱۳۹۷) تأثیر روش قصه گویی بر مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به نشانگان داون. فصلنامه سلامت روان کودک، ۵ (۳) :۱-۱۰.
باقریان، حدیث و زارع، امین و گلمحمدیان، محسن (1399) اثربخشی قصه گویی بر آموزش هوش اجتماعی کودکان پیشدبستانی شهرستان کرمانشاه. کتابداری و اطلاعرسانی, 23(4), 155-172.
بشارت، محمدعلی و شالچی، بهزاد و شمسی پور، حمید. (1385). بررسی رابطه هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان. اندیشه های نوین تربیتی, 2(3), 73-84.
جمال زاده، محمد.(1390). قصه گويي و نمايش خلاق و تأثير آن بر تربيت كودكان (چاپ اول)، شيراز، دانشگاه آزاد اسلامي واحد شيراز
جمالي فيروزآبادي، محمود و آقائي ميبدي، آزاده، 1393، تاثير قصه گويي بر مهارت هاي اجتماعي و رابطه کودک با والد کودکان پيش دبستاني، تحقيقات روانشناختي، تابستان، دوره 6، شماره 22، از صفحه 88 تا صفحه 97.
حسين چاری، مسعود و خير، محمد. (1391). بررسی كارآیی یک مقياس برای سنجش احساس تنهایی در دانش آموزان دوره راهنمایی، مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شيراز، 19(1)، 37، 59-46.
خليل زاده، احد. (1388). بررسي رابطه بين هوش اجتماعي با رضايت شغلي مديران مستقل شهرستان هاي چايپاره، پلدشت و چالدران، در سال تحصيلي 89-1388.
رادبخش، ناهيد و محمدي فر، محمدعلي و كيان ارثي، فرحناز .(1392). اثربخشي بازي و قصه گويي بر افزايش خلاقيت کودکان، ابتكار و خلاقيت در علوم انساني، بهار، دوره 2، شماره 4، از صفحه 177 تا صفحه 195.
رحیمی، مهرک و سلیمانی، الهام. (1394). تأثیر داستان گویی دیجیتال بر اضطراب شنیداری زبانآموزان. فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 6(1 (پیاپی 21))، 87-111.
رسولی رویا، محمدی سیرت فاطمه، حسینیان سیمین، ۱۳۹۹، اثربخشی آموزش هوش هیجانی به روش قصه گویی بر کاهش کمرویی و ارتقای هوش هیجانی دانش آموزان دختر. فصلنامه علمی - پژوهشی تعلیم و تربیت، ۳۶ (۱) :۱۵۳-۱۶۹.
روشن چسلی، رسول. (1392). تأثیر قصه گویی مبتنی بر آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتاری دانش آموزان پسر هشت تا 10 سالۀ مبتلا به اختلال رفتار مقابلهای و بی اعتنائی (ODD)، مطالعات روان شناسی بالینی، 3(10)، 73-94.
زارعی زوارکی، اسماعیل و جعفرخانی، فاطمه، 1392، چند رسانه ای آموزشی و نقش آن در آموزش ویژه، تعلیم و تربیت کودکان استثنایی 1388 شماره 98 و 99.
سلطانی، مریم و آرین، خدیجه و انگجی، لیلی (1392). اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی، منتشر شده در شماره 29 دوره 9 فصل در سال 1392.
سلطانی، مریم و آرین، خدیجه. (1392). اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی، فصلنامه روان شناسی تربیتی، 9(29)، 97-110.
صدیقی ارفعی، فریبرز و تمنائی فر، محمدرضا و منصوری، محبوبه و دشتبانزاد، سمیه .(1391). تأثیر بازی های تصویری – رایانه ای بر مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان مقطع راهنمایی شهرستان اصفهان، فصلنامه علمی- پژوهشی خانواده و پژوهش، ۹ (۲) :۷۹-۹۴.
فروزانفر، فرانک و فروزانفر، فریبا (1396). اثربخشی قصه گویی بر مهارت های اجتماعی کودکان، کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی در سال ۱۳۹۶.
قاسمي، فرشيد و زارع، زهرا و حقيقت، شهربانو .(1390). مقايسه تاثير داستان هاي فلسفي ايراني، غيرايراني و داستان هاي عادي بر رشد تفکر فلسفي کودکان پايه اول ابتدايي، رهيافتي نو در مديريت آموزشي، زمستان، دوره 2، شماره 4 (پياپي 8)، از صفحه 133 تا صفحه 152.
کارخانه، محبوبه (1393). تعیین تأثیر قصهگویی بر افزایش مهارتهای اجتماعی کودکان کم شنوا، پایان نامه کارشناسی ارشد، وزارت بهداشت، درمان، و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی - دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.
کیانی، فاطمه و بهتویی، مهران، 1398، بررسی تاثیر قصه گویی در پرورش هوش هیجانی کودکان (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 23)، دومین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی، همدان.
گلمن، ل، 1389، هوش هیجانی ، ترجمه سید مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده، انتشارات مروارید، چاپ دوم، تهران.
لیوارجانی، شعله و غفاری، سارا. (1390). بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع دوم متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 89-1388. نشریه علمیآموزش و ارزشیابی (فصلنامه), 3(9), 71-88.
نیکویی، علیرضا و باباشکوری، شراره. (1392). بازخوانی قصههای کودکان بر مبنای مولفهی طرحواره در رویکردِ شناختی، مطالعات ادبیات کودک، 4(2)، 149-174.
واحدی، مهدی و قلتاش، عباس و چرخ آبی، پریسا (1398). تاثیر آموزش مفاهیم علوم به شیوه قصه گویی بر مهارتهای اجتماعی و هوش کلامی نوآموزان دو زبانه دوره پیش دبستانی، فرهنگ مشاوره و روان درمانی، 10(38), 81-110.