ع

  • عاشوری.ذکیه طراحی مدل بهینه ارزشی بازاریابی به منظور ترویج و بهبود فروش داروهای گیاهی: یک تحقیق کیفی [ دوره12, شماره 1 - پاییز سال 1400]
  • عباس‌‌زاده گرجان.صمد عوامل اجتماعی مؤثر بر تحول شخصیت از دیدگاه مولانا در مثنوی [ دوره12, شماره 4 - تابستان سال 1401]
  • عبدی.حسین الگوی مطلوب حکمرانی در پرتو سیستم مستقل قضایی [ دوره12, شماره 2 - زمستان سال 1400]
  • عبدی.حسین درآمدی بر توان‌سنجی قوه‌ی قضائیه در مشارکت‌پذیری شهروندان در پرتو احیای حقوق عامه [ دوره12, شماره 3 - بهار سال 1401]
  • عسکری.زهرا رفتارهای مطلوب بازاریابی و تاثیر آن بر توسعه تلویزیون اینترنتی (مطالعه موردی: مخاطبان تلویزیون عادی و تلویزیون اینترنتی در شهر اصفهان) [ دوره12, شماره 1 - پاییز سال 1400]
  • علوی مقدم.مهیار تاثیرات اجتماعی رفتاری باورهای عامیانه در رمانهای محمود دولت آبادی [ دوره12, شماره 3 - بهار سال 1401]
  • علی عمرانی.مریم تبیین رابطه فساد اداری واجرای خط مشی مالیاتی ونقش تعهد سازمانی(اداره کل امورمالیاتی یزد) [ دوره12, شماره 4 - تابستان سال 1401]
  • عمو زاد خلیلی.جواد ارائه الگوی رفتار شهروندی زیست- محیطی با تأکید بر عواطف اخلاقی در صنایع تولیدی استان مازندران [ دوره12, شماره 2 - زمستان سال 1400]
  • عمو زاد خلیلی.جواد ارائه الگوی رفتار شهروندی زیست- محیطی با تأکید بر عواطف اخلاقی در صنایع تولیدی استان مازندران [ دوره12, شماره 3 - بهار سال 1401]