قاسمی نامقی.محمد
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان)
[
دوره12,
شماره
2
- زمستانسال
1400]
قاسمی نامقی.محمد
مدل مطلوب ارزشی ائتلاف استراتژیک شرکتهای تولیدی در ایران (مطالعه موردی، شرکت تولیدکننده متانول)
[
دوره12,
شماره
1
- پاییزسال
1400]
قاسمی.ناصر
نقد حقوقی-اخلاقی نگرش مکتب استکهلم در درمان بیماری همه گیر کویید 19
[
دوره12,
شماره
4
- تابستانسال
1401]
قاضوی.سید مرتضی
جایگاه اصل عدالت در نظام اخلاق اجتماعی در قرآن کریم و روایات
[
دوره12,
شماره
3
- بهارسال
1401]
قبادی لموکی.تحفه
پدیدارشناسی امید مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی با رویکرد اخلاق گرایی ، نوآوری و نظام مدیریت کیفیت
[
دوره12,
شماره
1
- پاییزسال
1400]
قدرتی.حسن
بررسی متغیرهای منتخب کلان اقتصادی از منظر مخاطرات اخلاقی و محدودیت های مالی بر بازده و ساختار سرمایه در شرکت های بورسی
[
دوره12,
شماره
2
- زمستانسال
1400]
قلی پور سلیمانی.علی
طراحی مدل بهینه ارزشی بازاریابی به منظور ترویج و بهبود فروش داروهای گیاهی: یک تحقیق کیفی
[
دوره12,
شماره
1
- پاییزسال
1400]
قنبری. حسین
نگاهی به ابعاد اجتماعی و ناهنجاریهای ناشی از فحشا در نظام کیفری ایران
[
دوره12,
شماره
3
- بهارسال
1401]