Subject Areas : Ethics and Islamic Education
Nazfar
Nazem
1
(Department of Cultural Sociology, Science and Research Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran)
حسین
آقاجانی مرسا
2
Ali
Baseri
3
(Department of Anthropology, Central Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran)
Keywords:
Abstract :
اباذری،یوسف، چاووشيان، حسن،(1381)، از طبقه اجتماعی تا سبک زندگی،رویکردهای نوین در تحليل جامعه شناختی هویت اجتماعی، نامه علوم اجتماعی، شماره 28.
امیری، نادر؛ (1393)، تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی، نوشته ال- آر. هولستی ؛ ترجمه نادر سالارزاده امیری، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ص 25.
پور اصغر، هادی؛ موسوی، فاطمه؛ (1387)، سير ادبيات کودکان و نوجوانان در ايران، مجله بهارستان سخن (ادبيات فارسي)، شماره 11، ص 119-137.
حجازي، بنفشه؛ (1394)، ادبيات كودكان و نوجوانان: ويژگي ها و جنبهها، تهران: نشر روشنگران.
خزاعی، فریدعلی؛ اشرفی، نسرین؛ (1391)، نگاهی توصیفی به وضعیت ترجمه و تالیف ادبی در نظام چندگانه ادبی ایران در دهه 1380، فصل نامه مطالعات زبان و ترجمه، شماره یکم ،صص26-42.
رجبی،سوران، (1391)، تعیین ارتباط علاقه به ادبیات کودک و توجوان با رشد اجتماعی دانش آموزان، مجله روانشناسی مدرسه، دوره ی اول، شماره3،صص 27-43.
ستوده، فیروز، (1389)، شناسایی و بررسی عوامل اثرگذار بر مدل چهار مرحلهای وفاداری در بخش بانکداری، (مطالعه موردی مشتریان بانک رفاه)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
ستوده، هدايت اللّه؛ (1378)، روانشناسي اجتماعي، تهران، انتشارات آواي نور.
طهماسیان،نگین؛ (1386)تحلیل محتوای کتابهای قصه و داستان کودکان گروه سنی "ب" و "ج" منتشر شده سالهای 1380-1385 از نظر تأثیر آنها بر درمان ترس و اضطراب و افسردگی کودکان، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
ظهیری ناو، بیژن؛ رجبی ، سوران؛ (1390)، بررسی رابطهی کتابخوانی و رشد اجتماعی در دانش آموزان، مجله علمی و پژوهشی مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز، شمارهی اول ، ص146 تا 164.
فلسفین، سکینه؛ (1393) بررسی کتابهای مرجع فارسی چاپی کودکان و نوجوانان منتشره بین سالهای 1390-1385 از نظر اعتبار، وسعت و کیفیت آثار، دوفصلنامه تحقیقات فرهنگی، پاییز و زمستان، شماره 14،صص 60-81.
قرشي، محمد حسين؛ (1385)، بررسي مشكلات ترجمه ادبيات كودكان،تهران، نشرصنم.
کرمانی،علیرضا،(1385)ادبیات عقب مانده (بحثی درباره دنیای مدرن و ادبیات کودک و نوجوان) ،پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان،شماره46-45
کرمی، امین؛ نوابخش، مهرداد؛ (1395)، بررسی جامعه شناختی رابطه سبک زندگی و اسلوب نوشتاری جلال آل احمد با استفاده از الگوی پیير بورديو در جامعه شناسی ادبيات، پژوهشهای جامعه شناختی، سال دهم،شماره اول
مقصودی، علی اصغر، نصیری، محمد صادق، آژنگ، یاسین(1394) تحلیل جامعه شناختی اشعار جلال الدین محمد بن عبدالرزاق اصفهانی، نشریه ادب و زبان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه کرمان، شماره 27، صص 213 تا 233.
Bourdieu, Pierre(1984),"Distinction: A Social Critique of The Judgement of Taste" .Translated by Richard Nice, Routled & Kegan paul.
Even- Zohar, Itmar (1990) Polysystem Studies, Tel Aviv: The Porter Institute for Poetics and Semiotics.