ق

  • قاسمی نامقی.محمد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [ دوره12, شماره 2 - زمستان سال 1400]
  • قاسمی نامقی.محمد مدل مطلوب ارزشی ائتلاف استراتژیک شرکتهای تولیدی در ایران (مطالعه موردی، شرکت تولیدکننده متانول) [ دوره12, شماره 1 - پاییز سال 1400]
  • قاسمی.ناصر نقد حقوقی-اخلاقی نگرش مکتب استکهلم در درمان بیماری همه گیر کویید 19 [ دوره12, شماره 4 - تابستان سال 1401]
  • قاضوی.سید مرتضی جایگاه اصل عدالت در نظام اخلاق اجتماعی در قرآن کریم و روایات [ دوره12, شماره 3 - بهار سال 1401]
  • قبادی لموکی.تحفه پدیدارشناسی امید مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی با رویکرد اخلاق گرایی ، نوآوری و نظام مدیریت کیفیت [ دوره12, شماره 1 - پاییز سال 1400]
  • قدرتی.حسن بررسی متغیرهای منتخب کلان اقتصادی از منظر مخاطرات اخلاقی و محدودیت های مالی بر بازده و ساختار سرمایه در شرکت های بورسی [ دوره12, شماره 2 - زمستان سال 1400]
  • قلی پور سلیمانی.علی طراحی مدل بهینه ارزشی بازاریابی به منظور ترویج و بهبود فروش داروهای گیاهی: یک تحقیق کیفی [ دوره12, شماره 1 - پاییز سال 1400]
  • قنبری. حسین نگاهی به ابعاد اجتماعی و ناهنجاری‌های ناشی از فحشا در نظام کیفری ایران [ دوره12, شماره 3 - بهار سال 1401]