فهرست مقالات برحسب موضوع اخلاق اجتماعی و مدل سازی رفتاری
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - امر به معروف و نهی از منکر در کلام وحیانی و در بیان رسول و اوصیاء ربّانی «با رویکرد سلامتی در زندگی اسلامی»
اصغر عابدزاده اندریان -
دسترسی آزاد مقاله
2 - نقش آفرینی اخلاق در فرایند بازاریابی اثربخش شبکه نمایش خانگی
سید ناصر کمالی اسماعیل حسنپور قروقچی سراجالدین محبی -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی مسئولیت اخلاقی و تکالیف دولت در قبال مسئولیت های خارج از اراده
محسن لزگی حسین صابری سید محسن جلالی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی رابطه علی ترومای سازمانی و سکوت سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش هیجانی مدیران (مورد مطالعه: شرکتهای بانک ملت)
لیلا معلمیان مسعود حقیقی علیرضا رزقی رستمی -
دسترسی آزاد مقاله
5 - پدیدارشناسی امید مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی با رویکرد اخلاق گرایی ، نوآوری و نظام مدیریت کیفیت
اصغر احمدی فرشید نمامیان علی اصغری صارم تحفه قبادی لموکی -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی مقایسه ای تأثیر باورهای مذهبی بر سلامت اجتماعی نخبگان و غیرنخبگان (موارد مطالعاتی: اعضای هیئت علمی دانشگاه و شهروندان تهرانی)
سارا حاجی مظفری نیره پیراهری شیده پرنیان -
دسترسی آزاد مقاله
7 - طراحی مدل بهینه ارزشی بازاریابی به منظور ترویج و بهبود فروش داروهای گیاهی: یک تحقیق کیفی
ذکیه عاشوری سید محمود شبگو منصف کامبیز شاهرودی علی قلی پور سلیمانی -
دسترسی آزاد مقاله
8 - رفتارهای مطلوب بازاریابی و تاثیر آن بر توسعه تلویزیون اینترنتی (مطالعه موردی: مخاطبان تلویزیون عادی و تلویزیون اینترنتی در شهر اصفهان)
زهرا عسکری اسماعیل حسن پور محمدحسین رنجبر سراجالدین محبی -
دسترسی آزاد مقاله
9 - مدل مطلوب ارزشی ائتلاف استراتژیک شرکتهای تولیدی در ایران (مطالعه موردی، شرکت تولیدکننده متانول)
حجت مبرزی علی حسین زاده محمد قاسمی نامقی